onsdag 11 januari 2012

Första skoldagen...

Efter jullovet ja. Det var verkligen mjukstart idag med genomgång av ekonomitentan. Jag hade två fel av ca 16 uppgifter på skrivdelen och 12 av 15 på flervalsfrågorna. Ruskigt nöjd med det! :D Sen satt vi i Cyklettgruppen och gjorde färdigt sista uppgiften så nu är det klart! Allra sista deluppgiften är bara att sammanställa allt och eftersom vi varit så noggranna under tiden så blir det nog lätt :)

I morgon är det däremot matte. Jag kan inte med ord beskriva vilken oinspirerande, dålig, nedvärderande och hemsk lärare vi har! Jag älskade matte tills jag fick henne som lärare :( Men själva mattedelen av kursen ska vara klar nu så det är "bara" statistiken att läsa nu. Matten har jag överlevt genom att inte gå på lektionerna och istället läsa hemma. Nu kommer det inte finnas någon lärobok för statistiken så jag måste gå på varenda lektion är jag rädd :( Usch, det känns inte peppande! I övrigt ska vi nu i vår läsa Engelska (som borde gå bra för mig) samt Kvalitet och Miljö. Den senare kursen har jag ingen aning om vad den innebär, men det visar sig väl :P

Nu borde jag iaf sova så att jag orkar i morgon. Eller ja, har en del andra borden att göra före sängen... Men idag har jag bokat tid med min sköterska på neuro för att diskutera igångsättning av medicinering igen! Uppdaterar väl om det när jag varit där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar