fredag 17 februari 2012

\o/

Idag känns det lite bättre! Var en sväng till skolan på förmiddagen och jobbade med S på Cykletten. Det är ett megaarbete i fem delar som vi gör i kursen interna flöden. Nu är vi på sista uppgiften där vi ska sammanställa och analysera allt. Och vi jobbade på bra idag så jag ser ett ljus i slutet av tunneln!! :D Jag har suttit och skrivit lite till här på kvällen och det känns ganska bra. Redovisning på onsdag, sen är det klart!

När vi var klara i skolan åkte jag till Arlanda och hämtade upp AW med barn och sambo som ska upp hit till sambons familj över helgen. Har inte träffat dem sen i somras så det var jättemysigt <3 Vi började med en sväng till stallet, Wille var inte speciellt sällskaplig, han ville mest mysa i solen ;) sen åkte vi hem till Alice och sambon. Alice fick en jättesöt liten mjukishäst från Teddykompaniet av gästerna :) Jag är så glad att jag har så fina vänner, trots att vi ses så sällan! Men vi började redan planera mitt besök i deras trakter till sommaren. Då ska vi träffa fler vänner och ha det trevligt :)

Kvällen blev ett besök hos mormor och morfar och lammsteksmiddag. Vi tyckte det var tokgott allihop, även Alice. Nu ligger skruttungen här bredvid mig på soffan och sover som en stock. Sambon sitter och spelar Fable III och jag funderar på om jag ska plugga/skriva lite till när jag ändå är på g. Skönt att få undan lite som tynger på axlarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar