tisdag 6 mars 2012

Tiden bara springer iväg!

Om två veckor är det praktik, sen fyller Alice ett, M ska vara föräldraledig på heltid och allt bara rullar på! Hoppas jag iaf... Det är lite oroande hur allt ska gå, jag känner att ångesten börjar komma krypande lite sakta... :S Men idag har jag börjat medicinera igen! Än kommer jag väl inte märka nåt, äter bara 18 mg nu första veckan. Sen ska det ökas och dubblas tills jag är uppe i samma som förut, 72 mg. Hoppas att det går lika bra som sist :) Och hoppas att det har samma effekt på vikten! Jag är less på att se ut så här nu ju... Trött är jag också. Det har varit ganska mycket i skolan på den senaste tiden, trots fler lediga dagar. Jag har behövt skriva massor och "spotta ut" texter på löpande band så skrivlusten är ganska låg just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar