måndag 30 juli 2012

Dag 8 - Skavsår :P

Träning: väldigt lite, bara en 12 minuters promenad och träningsprogrammet på kvällen.
Mat: Ujuj. Frukost ok, lunch på BK :/, middag ok men sen ostbågar i soffan... Men men, i morgon kan det ju bli bättre :)
Sammanfattning: Var iväg och fyndade nya skor och träningskläder idag. På rea! :) Men därav den korta promenaden. Jag får nästan alltid skavsår av nya skor, och så också av dessa. Men i morgon ska jag dressyrträna igen så då skippar jag promenaden och tar bara och har skorna på mig inne för att forma dem lite :)

I övrigt idag har jag umgåtts med den fina vännen som bor alldeles för långt borta ♥ Önskar vi kunde ses oftare!


Wille fick vila också, han var alldeles sönderbiten av bromsarna så det blev insektstäcke på nu. I morgon åker vi hem till Maria för att dressyra tillsammans med henne, det ser jag fram emot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar