söndag 19 augusti 2012

Dag 28 - I morgon smäller det!

Träning: Ca 4,5 km ridning i ganska lugnt tempo så ca 40 minuter. Varmt! Försökte hitta på ett nytt träningsprogram men det går sådär så jag gjorde det gamla igen på kvällen.
Mat: Kasst så in i helvete!
Sammanfattning: Stressig, oplanerad och halvdålig dag som till slut slutade bra!

 Nu hänger den färdigpackad i hallen, Alice första dagisryggsäck! Vi åkte till Gränby i förmiddags och hon valde den själv (av dem jag plockat fram) och i morgon ska hon för första gången bära den till förskolan :)

En rosa och glittrig Lego-ryggsäck med en häst på, såklart!

Alice-nyckelringen som mormor köpte när hon bara var ett par veckor gammal har tills nu suttit på skötväskan. Men nu är det ju ryggsäckens tur! Jag hoppas att den får hänga kvar på fler väskor, som en lyckoamulett :)

Min stora, stora tjej! ♥ När hände det liksom? Var tog min bebis vägen? Kommer allt gå bra? Och ja, det kommer det ju, Alice kommer att klara det galant! Hur det går för mig är ju en annan femma ;) Jag tror iaf att jag har packat klart och förberett det mesta inför morgondagen, annars så tar det ju bara en minut att gå hem och hämta det som saknas! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar