lördag 1 september 2012

Dag 41 - Ulva Marknad i ösregn!

Träning: Ännu en dag med ösregn så dagens träning blev att köra vagn och bära barn i lervällingen på Ulva Marknad. Jag var helt slut sen!
Mat: Katastrofalt dålig matdag :(
Sammanfattning: Blött och tungt...! Hoppas på att kunna rida i morgon iaf!

Alex kom och vi trotsade regnet och åkte till Ulva ändå. Det var riktigt skönt att göra något, och vi fick en trevlig dag ändå :) Alice satt snällt i vagnen större delen av tiden :) Jag shoppade lite (som jag får ta kort på i morgon eftersom jag glömde det hos mamma och pappa) och var nöjd med mina fynd! Det blev en ponny-pepparkaksform, en välkommen-skylt till dörren med häst på, en burk ringblommesalva till mamma och sen lite av det där stooora godiset. En 88an chokladboll och en minttryffel. Tur att jag inte hade mer kontanter kvar, då hade det nog blivit mer godis!! :P

Efter Ulva åkte vi och gjorde stallet innan vi åkte hem till katterna, drack te och mös resten av eftermiddagen :)

Nu sitter jag och kollar på Where the wild things are, känner mig lite ensam och längtar efter M. Han kommer hem i morgon så tills dess får jag krama på Alice istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar