tisdag 4 september 2012

Dag 44 - Det här är inte bra...

Träning: Ingenting. Gick i skolan till sent och sen har dottern varit på mig som ett plåster och inte velat somna förrän nu...
Mat: Njae, inte världens bästa direkt...
Sammanfattning: En av de sämsta dagarna hittills tror jag :(

Jag måste erkänna att jag är fast i en nedåtgående spiral. Jag får bara dåligt samvete av allt. Gör jag en sak mår jag dåligt över en annan och det bara fortsätter. Blä! Mycket handlar nog också om att jag blir stressad över att nattningarna inte funkar alls just nu. M ser det på mig också och ikväll sa han ifrån, att vi måste lösa det på något sätt för att jag kommer inte att fungera länge till annars...

Ska sova på saken och försöka komma fram till vettiga kvällsrutiner som fungerar för oss alla tre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar