torsdag 6 september 2012

Dag 46 - Många tankar som snurrar i huvudet...

Träning: Inget. Igen. Alice kan inte sova utan mig just nu så kvällarna är körda :/
Mat: Faktiskt ganska bra matdag!
Sammanfattning: Jag känner mig enormt splittrad och ledsen över att jag tappat fokus. Måste komma igång igen, jag vet ju att jag mår bra av det!

I morgon har jag ingen schemalagd skola och även om jag borde läsa och jobba med såna saker så måste jag nog hellre fokusera på mig själv och träna!! Funderar på om Wille ska få en vilodag, eller iaf en lättare ridtur, och att jag sen ska ut och promenera. Glömde stavarna hos mamma idag men det går ju enkelt att hämta upp. Jag tror att jag lättare kan få ordning på alla tankar om skolan om jag får ur mig den här känslan av otillfredsställelse som kommit när jag inte tränat som jag brukar. Alice kan ju knappt sova om jag inte är nära just nu heller vilket leder till att jag inte får något gjort på kvällarna, vilket i sin tur stressar mig ännu mer. Nu är det tur att jag inte ska vara i skolan förrän på tisdag igen! Tills dess bör jag ha kommit i fas med allt jag ska göra igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar