tisdag 18 september 2012

Dag 58 - Skola och ösregn

Träning: Det höll på att bli ingenting men då blev jag putt på mig själv och tog tag i styrketräningen iaf!
Mat: Jodå, bra matdag igen (mamma igen).
Sammanfattning: Jag tror att snuvan börjar ge sig nu. Tyvärr tar skolan mer ork och energi än jag trodde och det är riktigt jobbigt. Jag måste få ordning på allt och komma igång igen!

När dagens sista lektion avrundades kunde jag konstatera att regnet vräkte ner ute. Och min jacka låg i bilen. Typiskt! Väl i bilen så gällde det att hålla hårt i ratten. Jag gillar verkligen inte att köra på motorvägen i sånt väder, speciellt inte om man "måste" köra om någon. Nu hamnade jag såklart bakom fyra lastbilar i rad som jag var tvungen att ta mig förbi om jag inte skulle puttra i 70km/h hela vägen hem. Det var lite nervigt men det gick. När jag hade passerat Knivsta hade jag mjölksyra i armarna efter att ha hållit i ratten :P Men jag tog mig hem iaf! Till mormor som hade hämtat både storkusinerna och Alice på dagis idag. Mormor är verkligen bra att ha! ♥ Det blev pyssel och kusinbus hela eftermiddagen, men efter en stund började Alice bli väldigt rosig på kinderna, varm, tröddig och tulig. Vet inte om det är lite feber på g... Får se hur hon är i morgon, jag har bara handledning inbokad och mormor är ledig så om Alice känns hängig får hon nog vara hemma. I morse ville hon ju inte ens vakna så det kanske är dags nu, hon har ju ändå gått fyra veckor på dagis utan att bli sjuk så det vore inte så konstigt!

Handledningen ja. Det känns typ skit det här med fördjupningsarbetet. När jag valde ämne kändes det jättebra men sen har jag kört fast totalt :( Kommer inte på några bra frågeställningar, vet inte vilka företag jag ska kontakta, vet inte vilka frågor jag ska ställa och framförallt så hittar jag ingen litteratur! BAJS! :( Men det är väl lika bra att lägga korten på bordet i morgon och hoppas på att kunna få lite hjälp, annars vet jag inte vad jag ska göra. Gräva ner mig i rabatten ett tag kanske? Efter domslutet tänker jag iaf RIDA! Det var alldeles för länge sen som vi tog en trevlig tur tillsammans jag och Wille, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar