onsdag 3 oktober 2012

Dag 73 - Nakenfis!

Träning: 25 min barbackaskritt och sen ett rejält bad av den nyklippta pållen :)
Mat: Sådär matdag. Hann inte med någon vettig lunch för tiden sprang iväg med mig.
Sammanfattning: Ok dag. Har fått en del skola gjort iaf!

Idag kom Marion ut till stallet för att klippa Wille åt mig. :) Det var riktigt skönt att "slippa" göra det själv faktiskt, och han blev jättefin! Allt utom huvudet är klippt nu, benen också. Han är ju nästan lurvigast på benen så :P Massor av hår blev det iaf! Sen fick han ett höstbad och skrubbades från topp till tå! Eller, jag skippade öronen ;) Svansen schamponerades, balsamerades och sprayades med Foxfire innan den borstades ut. Han blev så fin min lilla pålle!

Halsen före klippning

Halsen efter klippning

Och så med huvudet så man ser skillnaden :)

Nu sitter jag i soffan, har duschat och är redo för nu är det säsongsstart av Grey's anatomy! Jag vet att det är många karaktärer som kommer att försvinna och jag gissar att jag kommer att gråta floder ikväll... Får trösta mig med en skål glass till tror jag! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar