torsdag 4 oktober 2012

Dag 74 - Tvära kast!

Träning: Testade stavgång för första gången! Gick 2,2 km på 24 minuter så jag håller ett bra tempo, även om jag tappade takten ibland så var det riktigt nice med stavar.
Mat: Bra matdag, + en kanelbulle såklart ;)
Sammanfattning: Träningsmässigt en bra dag och känslomässigt lite av en berg och dal-bana.

Vilken skoldag... Började dagen med Externa flöden, ett ämne där vi alla i klassen har känt lite problem med läraren och hans undervisningsmetoder som tyvärr har varit väldigt opedagogiska. Min klass är en väldigt ambitiös samling som inte ger upp i första taget. Vi har försökt prata med läraren och kursledaren har också fört diskussioner med honom. Men istället för att kommunicera med oss för att komma till en lösning så valde läraren idag att sluta på skolan med omedelbar verkan. Även om det kanske är det bästa för oss så blev vi alla väldigt förvånade av hans val. Ja, till och med chockade... Nu gäller det bara att smälta det här över helgen och ta nya tag nästa vecka! Jag har iaf bokat föreläsare om tull från Expeditors som kommer till skolan på tisdag. Jag har också bokat en intervju på UKK för mitt Log7. Nu måste jag bara komma på vad jag ska fråga om också :P

I morgon är morfar borta på kvällen och M ska på kick off med jobbet så Alice och jag ska sova hos mormor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar