onsdag 17 oktober 2012

Dag 86 & 87 - tenta och bihålor, det är kul nästan jämt!

Dag 86: 
Träning: Stavgång ca 3 km på 27 minuter. Jag har höjt tempot! :D
Mat: Ok dag matmässigt.
Sammanfattning: Det känns riktigt bra att vara ute och gå nu! :)

Dag 87:
Träning: Vilodag förutom stormockning och upphalmning av boxen.
Mat: Bra matdag.
Sammanfattning: Bara pluggande hela hela dagen...

Tenta imorgon igen så jag borde sova nu. Har pluggat hela dagen men mitt självförtroende är inte riktigt på topp just nu så jag tror mig inte kunna något alls typ... :/ Har en hel del att pyssla med här hemma inför morgondagen också så det borde göras. Duscha glömde jag också, får väl gå upp tidigare imorgon istället. Bah! Håll en tumme för att jag överlever tentan och att mina bihålor inte sväller igen totalt över natten...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar