onsdag 6 mars 2013

Hon har knäckt koden!

Ja, Alice alltså. Ja, för hur man gör kullerbyttor själv alltså. Fattade ni inte det? ;)

Roligast är ju helt klart att göra från mammas säng och över kanten ner i sin säng ;) Vildunge!♥

Eftersom hon är så smidig och rörlig och älskar att röra sig på alla sätt (hoppa i sängen kan man göra dygnet runt, faktiskt) så tänkte jag se om jag kunde hitta någon gympa för henne. Det närmaste jag kom var Uppsalaflickorna som har från 3 år :( Men, om vi står ut ett år så får hon börja sen, och då finns det träningar i min gamla skola, Almtuna, som mormor och morfar bor granne med :) Ju nu ska jag ju inte dissa UF helt, de har Bamsegympa där barn i tvåårsåldern får vara med i vuxet sällskap men de träningarna var ju kl 14 på em två dagar i veckan. Det går ju alldeles galet!

Nu sover min lilla gympatjej iaf och jag ska väl göra detsamma. Pappsen kom precis hem efter ett sent möte ikväll, det är väl kanske lite att förbereda. I morgon är det ju biljettsläpp för världens bästa lan, Birdie! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar