onsdag 18 september 2013

2 veckor - halvvägs!

Det har nu gått två veckor (och en dag :P) av min månad med Xtravaganza. Det innebär två veckor utan någon form av socker, vilket också innefattar "vita" kolhydrater. Jag trodde inte att jag skulle klara det, men banne mig, det går! Det värsta sockersuget har helt klart lagt sig. Visst, jag kan ibland känna att en glass eller så skulle vara gott, men det är inga problem att klara sig utan och det är bara en känsla istället för att kroppen skriker om det :)

Viktmässigt har jag ingen aning om hur det gått eftersom jag inte äger en våg :P Men på kläder så känns det iaf som att nåt har hänt :)

Senaste dagarna har träningen däremot fått vara lite eftersom jag har en lättare förkylning som satt sig på bihålorna. Det känns dumt att träna då faktiskt, det räcker med ridningen och mormors kompostprojekt ;) Det senare ska få ett eget inlägg så snart vi är klara!

Nu ligger jag redan i sängen och har min lilla ängel på armen. I morgon kväll har hon önskat att vi ska sova över hos mormor så det får väl bli så då antar jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar