lördag 8 mars 2014

Inte mello men...

En jäkligt bra låt!

Länge leve livet, länge leve vi!

Huvet högt, ryggen rak, vi tar oss upp, dit vi ska,

Fuck vad nån säger, back vi gör grejer

Länge leve vi!



Det här känns lite som mitt nya motto. Mitt och Alice. Vi ska ta oss dit vi ska, stolta och rakryggade. Vi har förlorat någon vi älskar högt men hans minne finns kvar och stärker oss i vår strävan framåt i livet! Det handlar inte om att köra över nån annan eller så, det handlar om att tro på sig själv och vara stolt över det man presterar, och är det något jag vill ge min dotter så är det en god självkänsla. Har man det så är det mycket lättare att ta sig an livet. :)



Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen i soffan i min underbara lägenhet som jag är så nöjd med inredningen och allt i :)



Länge leve vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar