söndag 4 januari 2015

Hej och hå, allt på en gång!

Nu har jag varit så där aktiv IRL och mindre aktiv på bloggen igen :P Det har ju hunnit vara nyår (som firades in med fina vänner i ett dimmigt Täby), bloggen har fyllt år (!) och hela dagen idag har vi traskat omkring på Skansen. Både nyår och Skansen kommer det fler bilder från snart, men idag ska jag mest publicera ett par för att sen kunna visa dem på Buke i min fotoutmaning. Veckans tema är sagolikt, och jag har svårt att bara välja en så jag kommer nog bryta mot min egen regel och visa två bilder ;) Men det är mest för att det är så lite aktivitet i utmaningen just nu, högtiderna har nog tagit ut sin rätt!

Men, here we go - I found Nemo! ;)

Och månen är ju så fantastiskt vacker (och sömnstörande...) just nu. Tack vare en bra fotogrupp på fb har jag äntligen lärt mig att fota den i mörker också! :)

Så, nu ska jag vila mina trötta ben i sängen tillsammans med min fina ungkotte <3 Men trots att det var jobbigt att gå hela dagen så har vi bestämt att vi ska åka tillbaka till Skansen till sommaren när alla djurungarna fötts och björnarna kommit ut ur idet. Nån som ska med? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar