onsdag 21 januari 2015

Nedräkning till midnatt

Ja för då byter jag ju mobilabonnemang! Och det innebär också att jag får kicka igång min nya, vita, fina kompis, Samsung Galaxy S3 4G <3

Visst är den fin! ;) jag trivs jättebra med min core plus jag har nu, men den här har betydligt större minne och starkare processor. Bättre kamera också. Och finns det något härligare än att sätta igång en ny mobil och göra den till sin? Jag älskar det! :)

I övrigt så har jag tränat idag igen. Och igår för den delen. Det känns i rumpan nu kan jag lova! Och efter gymmet idag lämnade jag in min cykel som haft pyspunka i över ett år. Skönt att få det fixat! Kunde hämta den redan i eftermiddags och betalade bara en spottstyver. Toppenbra service! Igår var mamma och jag effektiva och rensade bland en massa papper. Jag har alltså varit riktigt duktig influera dagar! Imorgon blir det boendestöd och sen vila för både hjärna och kropp :) men först ska det bli midnatt såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar