torsdag 26 mars 2015

För fyra år sen....

Då låg jag i ett inskrivningsrum på förlossningen och väntade på att de skulle bestämma sig för vad som skulle hända med mig. Mamma och Micke satt och pratade pizza eftersom vi inte ätit middag. Ganska snart efter det fick vi veta att vi skulle bli kvar över natten och mamma åkte hem, vi fick vänta ett bra tag till på att få ett rum över natten. Och ingen pizza fick vi. ;)

Ikväll har jag stått och stekt pannkakor till pannkakstårtan som ska serveras till frukost. Storkusin E och mormor kommer över och hjälper till med firandet. Alice var jättetrött ikväll och somnade på soffan efter badet, trots pirr i magen. Men hon är ju så stor nu min tjej! ❤️ Utvecklas med stormsteg och börjar bli så klok att jag förundras dagligen. Underbara unge!

I kväll har jag nattat en treåring. Imorgon väcker jag en fyraåring! ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar