fredag 13 januari 2012

Ledig dag!

Idag har både M och jag varit lediga och hemma :) Jag började dagen med att åka till Kvantum och handla med mormor. Det var toppen att vara där innan de andra affärerna öppnade, så lite folk! Sen åkte jag vidare till stallet på en gång, hann rida en snabbis innan ruskvädret slog till. I stallet var också Cate (som köper Chili av mig) tillsammans med hovis. Chilibus fick skor på sig för första gången och hon var jätteduktig!! :D

Efter stallet hann jag hem och byta om och hämta upp Alice så tog vi en sväng till badet med mormor. Bara tio dagar kvar på Vinterpasset så det gäller att passa på! Sen åkte vi hem och fick besök av Pernilla och hennes nu 4 veckor gamla Josefina <3 Jag försökte få gosa lite minibebis men det var visst nån större bebis som blev alldeles svartsjuk så hon nästan började gråta! <3 M lyckades tillslut få henne att somna men hon har bara sovit ca 1,5 h idag, det är hälften av vad hon brukar sova. Det resulterade i en trött bebis som somnade för natten redan vid 19 :O Så jag gissar på att jag inte får någon sovmorgon i morgon, det är nog lika bra att gå och lägga sig nu tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar