torsdag 30 augusti 2012

Dag 39 - Full fart framåt!

Träning: Fick sällskap på ridturen så det blev nästan en timmes skritt i skogen. Skönt! Sen gjorde jag mitt vanliga träningsprogram på kvällen.
Mat: Helt ok matdag faktiskt!
Sammanfattning: Lite för "lugn" dag men eftersom skolan har startat den här veckan så har jag inte riktigt varit i fas för mer träning. Tar igen det kommande vecka!

Nu har jag bestämt mig för att skriva fördjupningsarbetet om evenemangslogistik! Det känns som ett bra beslut som jag även hoppas kunna bygga vidare på i framtiden :)

Ikväll var Alice, sambon och jag hos mormor och sa hejdå eftersom hon ska iväg på kryssning ett par nätter. Sambon ska ut till landet en sväng i helgen också så Alice och jag flyttar in hos katterna i morgon och sover där en natt. På lördag blir det troligen Ulva marknad tillsammans med Alex, hoppas på fint väder! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar