onsdag 6 augusti 2014

Sista sommarlovsdagen!

Ja, den var faktiskt igår, men då orkade jag inte blogga :P Iaf så var det en jublande glad tjej som jag lämnade på dagis i morse :) En helt blöjfri sådan dessutom! Hon har vuxit på alla sätt under sommaren, och nu med många nya småbarn på dagis så kommer det bli ännu tydligare.

Men, det var sista sommarlovsdagen jag skulle berätta om ju! Den tillbringades tillsammans med mormor och kusin A på en för oss ny lekpark vid Kantorn. Där fanns förutom ett vanligt lekområde även en linbana, ett klätternät, skatepark och parkourgrejs/utegym. Det hela var mycket uppskattat av oss alla fyra! :) Alice fick dessutom låna en vanlig tvåhjulig sparkcykel, vilken hon hanterade utan problem så det blev en sån som "back to school"-present idag ;)

Jag hade inte den riktiga kameran med mig igår men mobilen har ju dugt innan så den får duga nu också ;) Det fanns en rolig gunga och ett spännande "fort" med hängbro och en brant rutschkana ner också :)









Imorgon väntar ännu en dagisdag innan det är helg igen. Jag mår redan bra av att komma tillbaka till rutinerna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar