tisdag 13 oktober 2015

Vänner!

De finns där och förgyller livet nåt så enormt ibland <3 Igår var det ett samtal med Ida som gjorde mig på bra humör, bara för att hon är hon! :) Sen ett erbjudande från kamelmor som gjorde både Alice och mig alldeles fnissiga och lyckliga <3 Det kommer bli toppen, både för vuxna och barn tror jag!

Sen har vi ju ett dop för fina E att se fram emot också <3 Alice har redan valt klänning och present och längtar efter att få bebismysa lite igen. Det gör jag också, E är ju fantastisk! Så efterlängtad och så älskad av oss alla <3

Bland de bästa just nu måste ju också gänget i "Vad gör du"-tråden på buke nämnas. Underbara människor i både glädje och sorg! Vi träffades i somras en sväng och jag hoppas att vi snart kan få ihop en träff igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar