fredag 9 mars 2012

Ledig dag :D

Idag är både M och jag lediga! :D Så jag passade på att åka till stallet och rida ut med tjejerna <3 Det blåste en del men var skönt i skogen ändå. Wille var riktigt mjuk och fin idag. Lite piggare också tror jag :) Sen blev det hem och värma sig i duschen, äta lunch med familjen och åka och göra av med pengar på City Gross. Galet hur dyrt det blir trots att man inte handlar speciellt mycket ändå. Men fyndade en hel del saker till bra rabatt :) Alice flirtade med alla som vanligt ;)

Nu borde jag städa men orkar verkligen inte, ska nog ta och fika lite med Alice istället. Sen ska ju hon sova en sväng till, tror att vi bäddar ner oss i soffan tillsammans då faktiskt :P Borde ju faktiskt plugga lite Kvalitet & Miljö också. Efter de senaste lektionerna börjar jag faktiskt hajja nåt så det är inte lika hemskt längre, men det är ändå inte speciellt kul kan jag villigt erkänna. Men nä, boken ligger kvar i bilen så även pluggande får bli en annan dag ;)

Morgondagen bjuder på barnklädesloppis i Almtunakyrkan och sen födelsedagskalas för Moster C som fyllde 34 i söndags och Storkusin E som fyller 7 i morgon :D Grattis till min älskade familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar