torsdag 1 mars 2012

LIA-platsen klar!

Med bara dryga två veckor kvar innan LIAperioden startar blev platsen äntligen klar idag! Jag ska tillbringa 8 veckor på Linum AB, 2 km hemifrån :) Det ska bli jättekul att komma ut i verkligheten ett tag och se om jag hittar nåt att jobba med i framtiden :)

Efter skolan idag åkte jag hem till Alice och M efter att ha hämtat lite mat hos mormor. Lagade en smarrig torskrätt och sen kom mormor och åt med oss :) Alice var däremot kinkig med maten, undrar om det är någon tand längre bak i munnen på g nu...?

Mormor och jag lämnade nattandet till M och åkte till Barnens Hus på babykväll. Funderade på att köpa en till bilstol men så blev det inte. Efter att ha stått i kö genom halva affären blev det en Play & Learn Puppy till Alice
Och presenter till storkusin E som fyller 7 snart + extra present till storkusin A :)

Det har varit en ganska intensiv dag så jag är trött som jag vet inte vad nu. Ska försöka komma i säng snart så att jag orkar med min lediga dag i morgon som så klart är fulltecknad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar