söndag 10 februari 2013

Jag lyckades!

Fylla hela helgen med saker att göra dvs ;) Vaddå vila? Lördag fm var Alice och jag hos mormor och lekte ute i snön innan det var dags för Alice att sova och mig att åka till stallet. Väl i stallet blev det en galopptur på Wille som inte alls hade lust att trava nåt alls typ ;) Men vad gör det när man har härliga vägar med nyfallen snö på? Att ta vägen genom granskogen med nyfallen snö i var däremot inte lika smart. Det var snöigt. Överallt. Men Wille var nöjd iaf!

När jag kom hem så blev det att springa genom duschen, klä på sig och packa in M i bilen, hämta Alice hos mormor och åka på en fika hos farmor. Sen direkt efter farmor åkte vi till vänner i Skyttorp på middag och melodifestival. En heldag alltså!

Söndagen fortsatte i samma anda. Jag åkte ut till stallet tidigt, satt till häst vid 9. Hade sällskap av en stallkamrat och red en härlig tur med en del galopp och mys. Wille var härligt pigg! :) Sen rejsade jag hem och avlöste M som skulle iväg på möte så Alice och jag lagade lunch till Annina som kom på besök :) Det är skönt att bara babbla med någon som skiter i om det är tvätt i hela sovrummet eller leksaker i soffan, som vill vara med oss för dem vi är :) Tycker om dig vännen! ♥ När Alice hade sovit middag åkte vi och hämtade upp mormor och tog en tur ner på isfestivalen i stadsparken. Det är fantastiskt hur duktiga konstnärerna är med sina verktyg! Tyvärr har jag inga bilder, jag frös för mycket om händerna för att fota!

Klockan är inte mycket nu men jag är alldeles för trött så jag ska plocka ihop det sista jag har att ta hand om och sen gå och lägga mig. I morgon väntar ju en ny vecka på Bring + att de varnar för snöoväder så jag kanske ska förbereda mig på tågförseningar...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar