lördag 15 november 2014

Bukes fotoutmaning

Jag har startat en fotoutmaning på Buke, och den fick mer positiv respons än vad jag väntat mig. Jättekul! :) En person väljer veckans tema och så får alla som vill bidra med en bild som tolkar temat. Denna vecka är temat ljus och det här är min tolkning:






Hade velat redigera mer bilder ikväll men jag hade en riktig ADHD-kväll tidigare. Fick massor med energi och satte äntligen upp Alice hylla över hennes säng. Det blev jättebra! Sen nattade jag lillan, gick ut och i samma stund som jag stängde sovrumsdörren så tog jag bara slut. all styrka, energi, vilja och ork bara försvann. Satt i soffan i 1½ timme innan jag kunde förmå mig till något mer. Det är riktigt jobbigt när jag blir så här, och jag vet inte hur jag ska hantera det annat än att bara vara i tillståndet. Jag mår så dåligt mentalt av det också. Trots att jag åstadkommit något bra tidigare så känner jag mig så enormt misslyckad när apatin kommer. Skit är vad det är! Jag brukar helt enkelt bara ge upp, gå och lägga mig och vakna upp i en ny känsla nästa dag, och det är väl samma recept jag får ta till ikväll. Godnatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar