tisdag 18 november 2014

Tomt

Nu är har typ helt klar med källarförrådet. Dvs nu hänger där sadlar, huvudlag, läder, linor, bett - ett helt hästliv typ. Det mesta sparas, för någon gång ska jag väl ha häst igen. Hoppas jag. Jag klarar iaf inte av att gör mig av med sakerna. Det är tomt nog utan Wille, och utan alla hans saker blir det nog bara ett stort hål... Fy vad jag saknar honom! 💔
Men, sakerna får hänga där och vänta. Vem vet, kanske en ny fyrbening hittar in i mitt hjärta? Eller i Alice för den delen, men då blir nog många saker lite för stora är jag rädd 😉 fast det stora hål som Wille lämnat efter sig blir nog svårt att fylla. Han var mer än min häst. Han var min bästa vän och största trygghet. Vad som än hände i livet så fanns han där med kärlek, och som jag älskade den hästen! Det kommer jag alltid att göra. Vi har levt ett helt liv tillsammans, det glöms inte. Och han är med mig i hjärtat varje dag.

Hans saker får hänga i källaren och vänta på en okänd framtid. Han själv får springa tillsammans med Lawin  och Minette, och ingen av dem behöver ha ont längre. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar