lördag 7 december 2013

Världens längsta bloggpaus...

Ja, det var inte riktigt meningen. Det bara blev så. Jag har haft en del inspiration, men orken och komigånget har saknats totalt. November är ingen bra Ninna-månad. Men nu börjar det krypa tillbaka lite smått så då ger jag väl ifrån mig någon form av levnadstecken ;)

Vad har hänt sen sist då? Ptja, jag tränar vidare. Konditionen är märkbart bättre, likaså styrkan. Kroppen blir mindre och mindre. Hoppas kunna delge ett uppnått delmål till årsskiftet men jag vill inte säga något förrän jag är där. Men jag funderar på hur jag ska överleva ute när det blir ännu kallare, har ju redan nu underställ i microfleece + "flossade" långkallingar under träningskläderna... Och idag insåg jag att jag fryser om vristerna där det blir lite glipigt mellan skor och tights. Skaffa benvärmare kanske? Benvärmare i nåt reflekterande material hade ju varit perfekt! Bara för det fick jag för mig att googla och hittade reflexgarn. Det kanske får bli ett stickningsprojekt framöver! Ska bara klara av alla andra projekt först känns det som... Min hjärna börjar bli lite överhettad trots all snö som kom igår.

Apropå snön. Trots att vi nu har ett superfint ridhus med toppenunderlag i på stallet så kunde jag inte låta bli att klä på Wille och mig vinterutrustningen idag, det fick bli en snögalopp! Det är något av det bästa som finns, vi blir som ett och bara flyger fram tillsammans genom ett vitt landskap. Wille är min själsfrände och det är dagarna hos honom som laddar mina batterier. Ja Alice hjälper till där också såklart. Hon är ljusglimten i mitt liv och det finaste jag har! ♥ Hon börjar bli så stor nu och klarar sig bra mkt bättre utan mig än vad jag gör utan henne... Men det är väl så det funkar, barnen växer ifrån sina mammor tills de blir gamla nog att inse att mamma vet bäst ;)

Jag avslutar det här med en bildbomb. Här om veckan var Alice och jag till en vän till mig som är fotograf och Alice fick modella lite. Bilderna blev enormt bra, som vanligt när Elin är i farten! Jag rekommenderar verkligen andra att anlita henne, mer info finns på www.elinstahre.se och alla bilder är ju såklart också ©Elin Stahre. Jag funderar på om jag ska förstora upp någon/några bilder, men jag kan inte bestämma mig. Är det nån som har lite input så hojta gärna!









 Älskade ungkotte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar