tisdag 8 juli 2014

Ett år äldre

Och oerhört mycket tröttare...! Värmen tar verkligen ut sin rätt, speciellt när man gör ett stenhårt träningspass i den. Tur att det är så förbannat kul att träna :D

I övrigt så har vi mest försökt uthärda den underbara värmen som drabbat oss. Och jag har fått en provmånad på Storytel som jag utnyttjar för fullt! Just nu är det Brobyggarna som rullar, sen har jag ett gäng böcker till på vänt :) Det bästa är att jag har en provmånad till att ta till när denna är slut ;)

Resten av veckan ska vara lika varm så det kommer nog bli en hel del bad, men förhoppningsvis lite shopping också. Jag är allt bra sugen på en sväng till Thuns! Och så är jag ännu mer sugen på att lägga en del av årets födelsedagspengar på en sovrumstv. Dags att läsa annonser tror jag! Men det får bli imorgon, kanske, för nu är jag så löjligt trött att jag knappt vet vad jag heter. Jag ska bara se lite mer på tv, sen ta en runda i min älskade lägenhet och bara njuta av den sista stunden av min födelsedag :)



Förresten, rosfacit från förra inlägget:
#1 - Karen Blixen
#2 - New Dawn
#3 - Super Star
#4 - Fellowship

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar