onsdag 3 december 2014

+ och - i livet just nu.

Man börjar väl med de dåliga nyheterna först? Jag tycker i alla fall att det är roligast så ;)

- Jag bar för mycket på Alice under helgen i Skåne/Köpenhamn vilket gjorde att min trasiga axel la av igen :/ På träningen igår kväll så var det som att musklerna inte fanns. Det gjorde inte ont, det gick bara inte att använda dem. Ruskigt frustrerande nu när det varit bra så länge!! På dagens träning la vi in lite rehabövningar och det känns redan bättre, men bara grejjen att den la av så lätt trots att det "ska" vara läkt sen länge är något som jag inte gillar. Inte ett dugg.

+ Igår åkte transporten iväg med en ny ägare! Fick pruta lite på priset, men nu är den iväg! :) Hoppas att hen får lika stor glädje av den som vi har haft. Och när det är dags för Alice att ha en ponny så får vi väl skaffa en ny transport då ;)

+ Jag fick låna ett gudomligt gulligt litet fluff av min fina vän A, och har därmed haft min ridpremiär sen W! Fluffet i fråga är en nordsvensk travare och därmed en helt annan modell än W. Lite bredare och typ två dm kortare på alla håll :P Men riktigt rolig att rida så henne ska jag sno igen ;) Bloggen har därmed högst troligt fått en ny regelbunden deltagare: Juli!


Ridningen i kombination med dagens träning kommer nog ge en finfin träningsvärk imorgon är jag rädd ;) Men då kanske jag kan få tid till att gå igenom alla bilder jag tog på Tivoli i helgen! Hade bara mobilen med mig och längtade efter min kamera mer än en gång, men några fina bilder ska jag nog kunna visa er ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar