lördag 25 april 2015

Och så laddar vi om...

Loppisen på förskolan blev riktigt lyckad! Det kom mer folk än vi räknat med och trots låga priser fick vi ihop nästan 2000:- som ska gå till uppfräschning av något på gården tror jag :)

Däremot så är jag ruskigt trött nu, det tar på krafterna att organisera något sånt här. Men tack vare alla fantastiska föräldrar så gick det så smidigt som det kan! Tyvärr så missade jag helt att ta några bilder eller nåt sånt. Himla dumt av mig ;) ni får lita på mig när jag säger att det var trevligt och lyckat! :) och under tiden som jag plockade undan fikat och räknade pengar så trollade alla andra bort det som inte blivit sålt (det donerades till Erikshjälpen) och plockade undan alla bord. Så himla bra! Rödmyran är så bra på alla sätt och vis :D

Imorgon väntar ännu mer förskola, då är det dags för fixardag. Jag kommer däremot smita tidigt och åka med Alice på dansavslutning. Då ska jag försöka ta lite bilder eller filma! Och så får vi se om Alice vågar hälsa på knatteskutts maskot som tydligen ska komma på besök ;)

Nä, nu ska jag sluta svamla och istället lägga mig i sängen och titta på 19 kids and counting. Oerhört fascinerande att få se en så annorlunda kultur i ett ändå väldigt läka kultur. Lagomt avancerat för hjärnan också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar