onsdag 22 februari 2012

Nu är jag på g!

Ikväll slipper jag plugga! Jag har redan lämnat in och gjort klar allt som ska vara tills morgondagen. Och idag hade vi redovisning av Cyklett(helvetesskitjäklabajs)arbetet. Det innebär att kursen Interna Flöden är KLAR! \o/ I morgon redovisar vi statistikarbetet. Det innebär att kursen matematik & statistik är KLAR! \o/ Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv, har aldrig jobbat på så här bra förut.

Som grädde på moset så ringde de från ett ställe där jag sökt praktik så på fredag ska jag på intervju på www.linum.se :D Det bästa där är att det ligger på cykelavstånd hemifrån så håll en tumme för att de vill ha mig där i vår :)

Jag känner att det går bra nu faktiskt :) Det är inte ofta jag erkänner det om mig själv faktiskt, jag är ganska självkritisk.

Nåt jag ofta är stolt över faktiskt är min bakning. I går när det var fettisdag så handlade jag hem ingredienser så att vi kunde göra egna semlor med kusinerna. Köpte färdiga bullar som jag kirrade locken på. Moster C och storkusin A rev mandelmassa och fixade inkromet och storkusin E vispade grädde. Här är resultatet!! Smarrigt enligt alla, inklusive Alice!


Måste ju bara visa bild från pulkabacken i måndags också. Både Alice och storkusinerna älskar att åka pulka och leka tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar