måndag 6 februari 2012

Tillbaka till de levande!

Idag börjar jag känna mig som människa igen. Nu känns det mest som en vanlig förkylning, som man ändå kan stå ut med. Men attans så sjuk jag blev! I två dygn så mest sov jag. Kunde inte kontrollera det utan bara somnade så snart jag satt/låg. Tur att vi har mormor då! <3 Men i lördags började Alice bli risig så hon ligger och sover på mitt bröst nu och samtidigt började det för mormor... Stackarna! Turligt nog så har ingen av dem blivit lika illa däran som jag var så vi ligger alla på samma nivå nu.

Idag orkade jag faktiskt ta mig till stallet en sväng. Klädde på Wille hans tjocka vintertäcken så hans gamla rygg ska slippa frysa. Sen var jag halvt slut när jag kom hem ;) I morgon hoppas jag att vi ska orka en sväng på Distingsmarknaden. Vi har ju pratat om det så länge! Jag har bara en lektion på eftermiddagen så vi får se om jag åker på den eller inte. Håller på att tappa rösten så det känns som att jag blir hemma.

Fredagens fotografering har jag ju inte berättat om! Det gick bra, trots sjuk mamma, orolig bebis och ostrukturerad koreografi. Bilderna ska främst vara del av inredningen på Barnens Hus i Uppsala så ni får gå dit och spana på Alice sen ;) Så här såg det iaf ut på fotograferingen :) Vi satte sprätt på en del av vinsten på en gång och investerade i en extra sufflett till nya vagnen med spf 50. De hade bara en kvar så det var lika bra att köpa den på en gång, även om vagnen inte har kommit än ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar