måndag 13 februari 2012

Upp som en sol -

Ner som en pannkaka! Iaf vad det gäller bloggandet. Men datorn dog ju! Jag hann rädda 2,9Gb bilder innan hårddisken var toast. (Note to self, slå inte på datorn...) Nu var den ju iofs halvtoastad redan innan men min tålamodsbrist tippade den över kanten. Då är det tur att man har en sån bra sambo så nu har datorn genomgått en transplantation och fått en ny SSD-hårddisk :)

Nu har iaf bilderna från Barnens Hus-fotograferingen publicerats på Facebook, här är de som Alice är med på :)




Det ska bli så kul att se resultatet live sen! Vad jag förstår ska de visas med skyltningen i butiken så om du är nyfiken får du pallra dig till Barnens Hus i Uppsala sen :)


Vi börjar iaf bli friska här hemma nu så snart ska jag förhoppningsvis kunna buzza och testa Nestlés milda fullkornsvälling. Ett bra tillfälle att se hur hon reagerar på laktos igen :)



Nu snarkas det bredvid mig här i soffan, Alice sover på sambons mage <3 Kanske dags att förflytta oss alla tre till sängen istället? Tror nog att det får bli så, godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar