söndag 24 mars 2013

Planering

Veckan som kommer blir fullspäckad! Först Bring måndag och tisdag, sen på onsdag ska jag hinna jobba hemifrån, fixa stallet, träffa familjen som kommer och laga födelsedagsmiddag ;) Ingen panik, bara allt på en gång! ;) Men stress kan faktiskt vara välkommen, iaf när det innebär att vi ska få lite kvalitetstid med älskade störstkusinerna som Alice tjatar om stup i kvarten. Attans så synd det är att vi bor så långt ifrån varandra, men vi får se till att njuta de dagar vi får då och då!

Nu är det sovdags och jag hoppas att en natts sömn ger mig redo för en ny reseperiod. Jag har så mycket jag egentligen vill skriva om här men jag får beta av en sak i taget sen när energin är bättre. Just nu har jag svårt att hålla flera tankar i huvudet samtidigt och koncentrationen blir lidande så jag hoppas verkligen på bättring med lite ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar