söndag 31 mars 2013

Sommartid!

Det måste ju betyda att våren är på gång nu äntligen? Jag hoppas verkligen det iallafall. Men jag märker skillnad på mig själv redan första dagen med mer dagsljus, jag är redan piggare trots alldeles för lite sömn natten som var.

Påsken är över och vi har haft det mysigt med alla kusiner <3 Alice har verkligen fått leka och bli omhändertagen av de större barnen som tagit så väl hand om henne :) själv har jag fått ärva en trevlig förkylning av någon av familjemedlemmarna, men än så länge är jag mest snorig så jag överlever nog ;) På onsdag kan jag förhoppningsvis berätta en god nyhet, men innan dess ska jag göra klart mitt första projekt på Bring och presentera det för mina handledare. Så om någon vill mig något imorgon så finns jag framför datorn större delen av dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar