torsdag 4 april 2013

Kortvecka

Det är väldigt trevligt att ha kortvecka så här två veckor i rad :) och det är tur att jag inte ska åka till Stockholm imorgon eftersom jag idag kom på att jag måste iväg och lämna blodprov innan min tid på neuro på onsdag! Jag hade lätt kunnat glömma det, tur att jag kollade i min kalender idag! Det besöket kommer också bli det första för mig i nya psykiatrins hus, vilket i sig nog är det jobbigaste med hela alltet...

På Bring idag höll jag en liten presentation om det jag hittills kommit fram till. Det gick bra och istället för att avsluta projektet nu fick jag uppgifter att fördjupa mig extra i. Jag hoppas att mina idéer blir användbara och att de ger resultat :) Alice hämtades av mormor på dagis och har varit på bra humör hela eftermiddagen och kvällen, iaf tills jag sa att det var dags att sova. Vår lilla tjej börjar bli väldigt mycket tvååring ibland! Men, hon är ju så snäll allt som oftast så jag ska inte klaga. Speciellt inte när hon är så himla söt som när hon lägger handen på min axel och säger "äckling" (älskling ) till mig <3 eller när man ger henne en instruktion och hon svarar med ett "kej!" och sen gör (iaf oftast) som man sagt. Ja, hon förgyller verkligen varje dag på ett eller annat sätt :)

Den där goda nyheten som jag pratade om verkar gå i lås, men jag vill inte säga något innan allt är helt  klart. :)

Förresten, på söndag har vi en helt ledig dag tillsammans Alice, M och jag, är det någon som kan komma på vad vi ska göra? Jag ska inte ens till stallet så vi har inga tider att anpassa oss efter :) kanske ska gå på picknick om solen skiner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar