lördag 14 februari 2015

Det där med alla hjärtans dag

Ja, jag har då aldrig förstått varför man ska ha en speciell dag att strössla hjärtan och rosor över. Antingen så älskar man någon, och då visar man det varje dag, eller så är man bara tacksam för det man har. Typ ;) Alice och jag tillbringar iaf dagen med lite hemmamys innan vi går ut och hittar på något. Jag vill komma ut på en PW nu när jag köpt nya fina broddar igen! :)

Men, hittills idag har jag pillat med lite bilder. Tidigare i veckan fick jag tummen ur och åkte till Gränby för att shoppa rökelse och svart papp. Pappen sitter nu på baksidan av en dörr, och den tillsammans med lite svart tyg på en pall blev en utmärkt ministudio hemma! :) Det jag saknar är en bättre riktningsskärm för lampan. Den glasskartong jag tejpade dit ville inte sitta kvar :P Men resultatet blev riktigt vettigt ändå! Speciellt eftersom veckans fototema är transparens :)


Vasen är arvegods från min farmor :)

Tog också en bild i mammas växthus, genom det gamla fönsterglaset som används som vägg där. Solen kommer in genom plastväggen bakom :)


Så, rosorna som kanske hade passat bättre att visa idag på den hära hjärtedagen, de sparar jag till någon annan dag helt enkelt, bara för att ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar