söndag 22 februari 2015

Hello hi!

Nu är det officiellt. Alice har varit på sin första "riktiga" spelning med tillhörande idolträff och autografskrivning. Och ämnet för hennes idoldyrkan var såklart de dansande och sjungande dockorna i Dolly Style! Och jag kan tycka att det är helt ok för de är inte vidrigt hemska iaf, bara lite sådär ;) de gjorde ett helt ok framträdande och Alice dansade med så gott hon kunde sittandes på mina axlar :)

Från vänster: Holly, Molly & Polly 

Koncentrerad tjej som tar in allt :)

Efteråt stod vi i en lååååång kö, men resultatet blev en väldigt nöjd tjej med en ny keps! Våren är ju faktiskt på g nu så ;)


Efter köandet delade vi på en frozen yoghurt med jordgubbssmak, toppad med jordgubbsströssel, minimarshmallows, bilar och kolasås. Mums! En riktigt mysig eftermiddag blev det :D enda nackdelen är bara det att min axel inte alls gillade det där med att ha Alice på sig. Smärtan som kom under kvällen är INTE rolig :/ fick ställa in alla planer på träning, smörja in med voltaren-gel och sätta mig i soffan med stöd så att muskelfästena får vila. Blä! Får ägna mig åt min nya hobby istället - Pinterest! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar