fredag 27 mars 2015

22:48

22:48 * 20110327

Då fick mitt liv en ny mening. Då blev jag blixtförälskad i min största kärlek. Då blev jag mamma. Då föddes Alice! ❤️ och nu har det snart gått fyra år. Fyra år av lycka, frustration glädje, tårar och massvis av kärlek ❤️ hon är min drivkraft och även om jag ibland är less, och jag vet att de tillfällena kommer att bli fler 😉 så är hon värd allt!

Hennes fjärde födelsedag inleddes med pannkakstårta och paket hemma med mormor, kusin E och mig. Sen bar det vidare till dagis och mellodisco! 😀 före middagen åkte vi och shoppade i förväg på barnklädesloppisen som jag ska volontära på imorrn. Sen lämnade jag min stora tjej hos mormor och åkte och handlade det sista innan jag gjorde de sista förberedelserna till helgens kalas. Imorgon monterar jag tårtan, åker till loppisen och sen kommer släkten på kalas. Måste nog ladda kameran också 😉

Grattis till min älskade Alice på fyraårsdagen, jag älskar dig till månen och tillbaka! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar