onsdag 14 november 2012

Avslut och firande

Idag har jag avslutat och skickat in min ledarintervju och framförallt mitt fördjupningsarbete! Jag känner mig dessutom riktigt nöjd med båda så jag hoppas på positiv respons från läraren. Men framförallt är jag nöjd med mig själv idag, med min självdisciplin och arbetskraft. Jag har även hunnit med att göra mig av med en energitjuv idag också, vilken befriande känsla det är! :) Ja totalt sett så är ju avslut ofta en väldigt skön känsla, och så också för mig idag :) Jag firar med en flaska Zeunerts julmust och lite choklad.

I morgon ska Wille motioneras av den blivande medryttaren som ska få testa att ta honom själv. Jag har ju haft två som provridit och det gick bra med båda så jag hade sån beslutsångest. Nu tackade den andra nej så det löste ju problemet åt mig ;) Jag hoppas att det funkar för Nathalie i morgon så att hon verkligen vill fortsätta rida min fina kille :)

Oh, just ja! På fredag ska jag till Rusta för intervju om LIA-plats. Håll en tumme för mig då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar