fredag 23 november 2012

Det borde stå en fyndig rubrik här...

...men min hjärna är för trött för det. Hag haft juridik i skolan hela dagen idag. från 9 på morgonen till 15 på eftermiddagen med totalt ca 1 timmes rast under dagen. Det blir många § att gå igenom. Och varje transportsätt har sin egen lag med en bunt §... Min hjärna är officiellt mos!

Veckan har i övrigt fortlöpt helt ok. Vi har jourvecka på dagis, vilket främst innebär att vi ska ringa in vikarie vid behov och att köket ska städas innan måndag morgon, och veckan har varit lugn med frisk personal! Tur :)

Nu ska jag snart natta mig själv, först ska jag göra ett fint litet Excel-ark med potentiella LIA-platser att kontakta eftersom Rusta sa nej. Nya tag igen alltså...! *suck* Håll en tumme för att jag får tag i nåt här i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar