fredag 30 november 2012

Sämstaste updaten av bloggen igen.

Men det har sina naturliga orsaker. Även kallat snor! Snoret har invaderat min hjärna :( Snörvel snyt och aj aj huvud :( M har också varit sjuk men där var det en släng av magsjuka :S Tur att mormor och morfar finns nära så att Alice och jag kunde rymma dit i veckan så M kunde bli frisk utan oss :)

Veckan i övrigt har varit lugn. Var bara i skolan igår fm eftersom jag låg på soffan hela tisdagen och dagens lektion var inställd. Istället släpade jag mig till stallet idag, pulsade genom den nyfallna snön så svetten sprutade om mig när jag fått in Wille i stallet. Borde inte ha ridit med tanke på hur jag mådde men eftersom det snöat massor i två dagar och bästaste stallägaren, tillika hovslagaren, broddade upp Wille runt om igår så att jag skulle slippa när jag är sjuk (!!) så kunde jag inte låta bli en liten sväng iaf. Det blev skritt och trav ner till IPn och sen en snögalopp upp på åsen ♥ Jag blev inte direkt friskare av det, snarare tvärt om, men det var bra medicin för hjärtat :)

Imorgon hoppas jag på att vara friskare för finaste fuxfaran Chili med tillhörande matte ska ju flytta in på Prästgården! Det ska bli så himla kul att ha både hästen och människan nära igen ♥ Hoppas jag hinner träffa dem imorgon, annars får det bli massor av pussar på den rosa mulen på söndag istället ;) På söndag ska stallet julpyntas också, funderar på var jag ska få tag i granris nånstans. Jag har ju liksom en idé för hur jag vill ha det vid Willes box :) Ska nog ta med mig kameran till stallet i helgen, det är så vackert med snön ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar