onsdag 7 november 2012

Effektiv!

Höstlovsveckan gick för mig ut på att skriva mitt fördjupningsarbete och jag hann nästan klart! Saknar bara en intervju, men den är inbokad till fredag :) Ska bli skönt att få det klart!

Idag har jag läst klart min bok till kursen Kommunikation Organisation och Ledarskap samt kirrat en presentation till det. Check! Nu är det bara några obligatoriska skolsaker kvar att skriva, det känns riktigt bra :) Överlag så går det faktiskt bra nu! Vi startade en ny omgång "100 dagar" i måndags, men denna gång ska jag inte dokumentera lika noga. Dessutom så fick det bli mjukstart för att få färdigt skolarbetena :) Men allt som allt så känner jag mig effektiv och mår bra! :)

1 kommentar:

  1. Behöver du en ny bilbarnstol??
    Jag tävlar ut en i min blogg, en Britax!

    http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-bilbarnstol-och-extratavling.html#comment

    Sen tävlar jag även ut ett presentkort och en åkpåse från Buppa Brand :)

    SvaraRadera