tisdag 25 december 2012

Bloggen har en kort paus

och återkommer när lite riktig litteratur är avverkad! Jag är just nu halvvägs genom:
som jag köpt till mig själv, bara för att jag är så himla bra helt enkelt! :) Därefter väntar årets julklappsbok från mamma ("bukeboken"):

I de övriga paketen befann sig bland annat ett gäng presentkort! Av M fick jag behandling på
och vi tillsammans fick presentkort på afternoon tea på

och så lite cash att spendera på
En jul i njutningens tecken för oss alltså! Alice klappar får ett eget inlägg sen, än så länge finns det klappar kvar nämligen. Vi hann inte med moster och kusinerna på julafton och sen har mostern blivit sjuk, stackarn! Hoppas hon kryar på sig snart, vi saknar dem!!

Förresten så fick Wille sin julklapp idag också, en massa Ahlgrens bilar! Fyra nävar åt han innan jag satte stopp för idag ;) Man får väl ha lite måtta i frosseriet? Inte enligt W iaf ;) God jul gullgrodan
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar