onsdag 12 december 2012

Nämen det här var ju lyckat...

En förkylning håller sakta men säkert på att överta min kropp. J a g  h a r  i n t e  t i d ! *suck* Ingen ork till nånting har jag. Eller, jag tänkte vara duktig och slå in lite julklappar, men nä, det sket sig, tejpen är puts väck borta! M säger sig minnas nåt om att den är slut och att Alice har demolerat hållaren. Jag själv har ingen aning men jag lär väl skaffa ny i morgon då så att jag kan få till några paket.

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och sova med min lilltjej som i morgon ska medverka i sitt första luciatåg som tärna ❤ Kameran är laddad och redo för att föreviga detta som säkerligen lär bli enormt vackert ;) När de tågat färdigt bjuds vi föräldrar på lussefika inne på dagis så jag hoppas verkligen att jag är frisk nog för det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar