onsdag 19 december 2012

Dagen D

Idag var dagen D. Fördjupningsarbetet redovisades och sista deadline för inlämning var också. Vet ni vad det betyder? JAG ÄR KLAR!!! Jag förstår det knappt själv :O Det är bara betygssättning av det kvar, men jag vet att jag minst är godkänd iaf ;) Efter jul har jag juridiktenta, men NU är det JULLOV!!

Alice får gå på dagis i morgon också eftersom jag ska på intervju, men vi tjuvstartade hennes jullov idag med att klä granen hos mormor. Liten var helt i extas och älskade det! ♥ Hon hängde upp "bollarna" en och en och var riktigt försiktig. Tur att jag inte klätt granen hemma än, det måste vi ju göra tillsammans! ♥ Jag försökte ta lite bilder på granklädningen men det är inte så lätt med en tjej som inte står så still, en kamera som inte hinner med och en mamma som var alldeles slut och mest satt i en hög på golvet ;) Men några bilder kan jag bjuda på i alla fall, enjoy!


Före

Under klädning



Och sen tog jag ju självklart ingen efterbild, dumma jag. Får göra det i morgon! Nu ska jag njuta lite för mig själv och få ro i tanken att jag ger mig själv pluggledigt till efter jul. Kanske ska ta och läsa Fredrik Backmans böcker nu äntligen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar