måndag 14 januari 2013

Bring it on!

Nu har jag överkommit några av mina största rädslor, nämligen att åka kollektivt, vara ensam i Stockholm och hitta på kollektivtrafiken i Stockholm. Och jag klarade det galant!! :) Jag har alltså klarat av min första dag på Bring Express :) Att vara där kändes som en piece of cake efter att ha klarat att ta sig dit själv ;) Ja det kanske låter töntigt men en sån här resa hade för bara 1-2 år sen gett mig panikångest flera dagar i förväg och jag hade kommit på anledningar till att slippa. Nu gör jag det ändå, det visar hur bra jag mår och hur långt jag kommit i min egen utveckling :)

Bring ligger på en höjd vid vattnet i Alvik. Det är verkligen helt otroligt vacker utsikt och jag har självklart fotograferat den för att kunna visa här ;)

Nästan ALLT på kontoret går i Bring-grönt ;) Så här ser min lilla hörna ut!

Och det här är vad jag ser när jag tittar lite snett bakåt:

Här tittar jag snett framåt. Helt ok utsikt! ;)


Rätt nedanför går ett litet promenadstråk längs vattnet, med en söt liten bro!

Isflaken nära land är enormt vackra i sin bräcklighet, på nåt sätt.


Eftersom jag sitter vid en asagammal dator och skriver det här (det tog nästan 20 min att ladda upp bilderna...) och jag ska ta tåget 6:52 i morgon bitti så ska jag ta och krypa ner i sängen nu. Jag ser fram emot att lära mig mer i morgon! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar