tisdag 29 januari 2013

Tröttma och snor

Alice är tillräckligt frisk för att gå på dagis, yay! :) I morgon är det min tur att lämna henne, det känns ju konstigt att inte varit där sen förra fredagen ju. Annars så ska det bli skönt att ha en dag utan tåg i morgon. Jag har ju själv fått snuva och hosta. Snoret har övertaget! Men jag är ju inte sjuk liksom, utan mest snorig. Men väckarklockan ringer först kl 7 i morgon, det är nästan två timmars längre sovtid än de dagar jag ska till Alvik! Yay igen på den :)

Praktiken i övrigt går bra. Det känns riktigt proffsigt att ha en Bring-signatur med mitt namn och "Praktikant" under i mailen, och att ha en telefon att svara i, som bara är till mig! När det inte ringer till killen vars telefonnummer det var innan dvs ;)

Förresten ska jag hinna ut en sväng och kramas med Wille också under morgondagen. Två dagar i rad utan honom och mitt hjärta håller på att gå sönder. Jag måste få träffa alla mina älsklingar (Alice, Wille och M) varje dag för att må riktigt bra. Så ja, jag längtar tills i morgon, för då kommer det att vara en sån dag när jag får träffa dem allihopa! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar