onsdag 22 maj 2013

Back to school!

Jahapp, nu väntar två skoldagar igen. Presentationer för fullt. Den delen känns lugnt för mig, det jag är mest oroad över är att jag ska försova mig eller nåt ;) Vi har sovit till 7:40 här hemma hela veckan, och imorgon måste jag åka 8:15. Det får bli tidig kväll ikväll och upp tidigt för en dusch imorn :) Min egen presentation är inte förrän fredag så imorgon ska jag bara lyssna och lära mig lite nya saker :)

Alice har haft en period med svåra nattningar, troligen blev det till slut för snurrigt att växla var vi sov så hon protesterade så. Men nu, peppar peppar, har vi haft tre nattningar i rad utan skrik och bråk, och hon sover innan kl 21!  Det är klart att det blir förvirrande i en sån liten, växande hjärna så det är skönt att det börjar lugna sig igen. Det märks på dagis också, lämningarna är lugnare och hon vill inte alltid gå hem heller ;)

Nästa vecka har jag inget annat inplanerat än att ladda inför examensmiddagen så jag ska satsa på att få färdigt balkongen och hjälpa mamma i trädgården :) Sen kommer fina Alexandra och Fredrik på middag för att inviga "nya" balkongen och fira min examen. Det känns verkligen helt overkligt att jag snart är klar! Och jag är glad att jag har en underbar familj och fina vänner att fira med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar